close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[心得] 資生堂真型控油光粉蜜 底妝新選擇~
Mar 15th 2014, 17:13, by luxybee

作者luxybee (小蜜蜂哇哇叫)

看板MakeUp

標題[心得] 資生堂真型控油光粉蜜 底妝新選擇~

時間Sat Mar 15 17:13:56 2014

今天去靠櫃 就決定入了 http://ppt.cc/GRvZ 我喜歡底妝推開不會油膩的感覺 太水的不喜歡 因為我容易出油 水與油不太相容 (我亂說的啦XD) 太稠的會造成厚重感的我也不愛 今天試這一瓶真型控油光粉蜜 http://ppt.cc/VkYt 剛剛好 介在中間的質地 不會太水感 但稠度也還OK 很好推開 粉末很細 它有附海棉 但我喜歡用手推 哈 我買的是OCOO 對於皮膚不過白不過黑的 黃黃的我們剛剛好喔XD 不會死白 但修飾效果很好 而且保溼度很夠 因為我後來有上粉餅跟修容的粉都不會亂亂飛XDDDD 附著度很好 控油呢 我從下午試完到現在3個多小時 持妝度是OK 等我明兒出去逛一整天再跟大家回報能不能撐一天 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 46.16.33.135

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    marccmpt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()