close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
請問一個有關停車繳費的問題
Apr 29th 2014, 02:25

我有一個朋友,很久之前發現有一輛車停在路邊擋住他摩托車行進

一時氣憤便將那輛車的停車繳費單抽走

後來她很後悔 也知道錯了

可是她很擔心被抓到後會不會要她賠罰款

其實重點是要賠罰款 要擔甚麼法律責任 她都願意坦然接受

但她擔心若是車主居心不良 故意一直不繳

然後款項一直雙倍再雙倍

到時不就要賠幾億幾十億了嗎

所以我想問的是

如果遇到這種情況

繳款或罰單一直不繳

會一直無限雙倍上去嗎

我這位女性朋友有憂鬱症

最近又為了這件事情很煩惱

但其實是已經好幾年前的事了

只是她一直很後悔

所以就請大家給我一個答覆或幫我解釋一下 她最壞的狀況會到哪裡 我好幫忙我那位朋友 感謝

PS 她拿繳款單的地點是在宜蘭 友愛百貨附近 時間好幾年了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    marccmpt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()