Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 別人看不到我的打卡
Mar 23rd 2014, 22:14, by CL63

作者CL63 (CL63)

看板Facebook

標題[詢問] 別人看不到我的打卡

時間Sun Mar 23 22:14:34 2014

版本是6.x (因為以為是版本問題所以更新成8 但是因為iOS 5太舊 無法更新 我是FB新手 打卡之後現在朋友說都沒看到 他認為是版本太舊 所以他無法幫我改成可以讓大家看到 在那個"48 小時前。"之後,有個星號 似乎是那個星號跟大家看不到有關 請問我該去哪裡改設定 才能讓朋友知道 我去靜坐的那則動態... 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.79.60.85

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    marccmpt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()