Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 臉書離線時間問題(已爬文)..
Apr 8th 2014, 11:48, by pinklemon2

作者pinklemon2 (兔子兔子jump)

看板Facebook

標題[詢問] 臉書離線時間問題(已爬文)..

時間Tue Apr 8 11:48:22 2014

我知道這個問題 已經被問到快要爛掉囧 但是我已經把手機跟電腦的聊天室都關閉 朋友也幫我看了.我在手機跟電腦版右邊聊天室欄位不會出現小綠點和離線時間 但是!!! 如果點進去訊息!! !! !!點開我的圖像 就會看到 10分鐘或者一小時前登入 囧 到底要怎麼做!!! 才能完全不要顯示上線時間阿 > ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 210.69.176.168 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Facebook/M.1396928905.A.6BF.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    marccmpt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()